مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-23اقتصادي

میدان میوه و تره بار کاشان پاسخگوی نیاز منطقه نیست


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: میوه و تره بار در کاشان در مقایسه با شهرهای مجاور با قیمت گران تر عرضه می شود و این موضوع از جنبه های مختلف قابل بررسی و رسیدگی است.

- ایسنا/اصفهان معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: میوه و تره بار در کاشان در مقایسه با شهرهای مجاور با قیمت گران تر عرضه می شود و این موضوع از جنبه های مختلف قابل بررسی و رسیدگی است.

مسعود خاندایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: خرده فروشان میوه صرفاً تا سقف 35 درصد نسبت به قیمت میدان میوه و تره بار می توانند افزایش قیمت داشته باشند این در حالی است که قیمت های فاکتور خرید مغازه دار و قیمت اعلامی اتحادیه میوه و تره بار تفاوت مشهودی دارد و گاهی با تخلف و افزایش 2 تا 3 برابری در برخی اقلام مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: برخی از کاسبان این صنف نیز میوه را از ابتدای صبح تا ساعات پایانی شب به یک قیمت عرضه می کنند که با توجه به کاهش کیفیت میوه این رفتار آن ها مغایر با حقوق مشتریان است.

معاون فرماندار کاشان به رفتار مشتریان در خرید اشاره کرد و گفت: در کاشان مرسوم است که مشتریان معمولاً از میوه درهم استقبال نمی کنند و آن را به دلخواه جدا می کنند که این حق انتخاب آن ها در تعیین قیمت میوه مؤثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان میوه و تره بار کاشان پاسخگوی نیاز منطقه نیست

میدان میوه و تره بار کاشان پاسخگوی نیاز منطقه نیست