مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:402020-09-23بين الملل

جولان بایدن در حیاط خلوت ترامپ


کاندیدای حزب دموکرات آمریکا به سرمایه گذاری در برخی ایالت هایی رو آورده است که تاکنون پیروزی دونالد ترامپ در آنها قطعی به نظر می رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، کارزار انتخاباتی جو بایدن کاندیدای حزب دموکرات آمریکا در حالی که تنها 41 روز به انتخابات ریاست جمهوری این کشور باقی مانده است به سرمایه گذاری در برخی ایالت هایی رو آورده است که تاکنون پیروزی دونالد ترامپ، رییس جمهور کنونی در آنها قطعی به نظر می رسید.

کاندیدای حزب دموکرات که بنا به ارقام منتشر شده از سوی هر دو کارزار انتخاباتی 140 میلیون دلار بیشتر از رقیب خود در اختیار دارد، تبلیغات تلویزیونی جدیدی را در ایالت های آیووا و جورجیا آماده پخش دارد.

این در حالی است که کاندیدای جمهوری خواهان چهار سال پیش با پیروزی در این دو ایالت آرای الکترال آنها را به خود اختصاص داد.

جو بایدن اکنون به نظر می رسد با تکیه بر نظرسنجی هایی که از پیشتازی او در اکثر ایالت های کلیدی حکایت دارد، در نظر دارد تا با سرمایه گذاری در ایالت هایی که دونالد ترامپ چهار سال پیش به راحتی در آنها پیروز شد بخت خود را برای غلبه بر چهل و پنجمین رییس جمهوری امریکا در کالج الکترال افزایش دهد.

رای دهندگان در ایالت های آیووا و اوهایو در سال 2016 با اختلاف قابل توجهی دونالد ترامپ را به هیلاری کلینتون ترجیح دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جولان بایدن در حیاط خلوت ترامپ

جولان بایدن در حیاط خلوت ترامپ