مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23سياسي

خانواده های شهدا سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: خانواده های معظم شهدا سند حقانیت، سند پیروزی ملت ایران در برابر کافرین و سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در دیدار با خانواده 12 شهید والامقام کوچه شهدای شهرستان دلیجان اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا از بزرگترین سرمایه های ارزشمند نظام اسلامی محسوب می شوند چراکه آنان از عزیزترین و بهترین سرمایه های خود که فرزندانشان بود گذشتند تا ملت ایران آسایش و امنیت داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز خانواده های معظم شهدا با ایستادگی و صبر همراه با بصیرتی که از خود نشان دادند چهره درخشان انقلاب و اسلام را در دنیا به رخ کشاندند و روحیه هایی که در بین خانواده های معظم شهدا امروز مشاهده می کنیم در برابر سایر خانواده سایر جنگ های دیگر در دنیا بی سابقه و تکرار نشدنی است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه خانواده های معظم شهدا سند حقانیت، سند پیروزی ملت ایران در برابر کافرین و سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند، ادامه داد: امروز همه ما وظیفه داریم از این اسناد ارزشمند به خوبی پاسداری کنیم و تکریم و پاسداشت آنها یک وظیفه ورسالت دینی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهدا سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند

خانواده های شهدا سند عزت ملت ایران در برابر توطئه های دشمنان هستند