مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23بين الملل

پیامی که روحانی فرستاد


در حقیقت پیامی که آقای روحانی در آخرین سخنرانی خود و در بحبوحه شدیدترین فشارهای دولت آمریکا علیه ایران، به جامعه بین الملل ارسال کرد، این بود که ایران توانسته با گذر از طوفان فشارها و در عین پایبندی به تعهدات و قوانین بین المللی مقاومت کند و بکوشد با .

- در حقیقت پیامی که آقای روحانی در آخرین سخنرانی خود و در بحبوحه شدیدترین فشارهای دولت آمریکا علیه ایران، به جامعه بین الملل ارسال کرد، این بود که ایران توانسته با گذر از طوفان فشارها و در عین پایبندی به تعهدات و قوانین بین المللی مقاومت کند و بکوشد با حفظ استقلال خود از یک موقعیت برابر سر میز گفت وگو بنشیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بهشتی پور، کارشناس مسائل بین الملل، در یادداشتی در روزنامه ایران نوشت: سخنرانی روز سه شنبه آقای حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل متحد که به صورت مجازی انجام شد، آخرین سخنرانی ایشان به عنوان رییس جمهوری ایران در مجمع عمومی بود که وجه اصلی آن به چالش میان ایران و آمریکا بازمی گشت.

رییس جمهوری ایران بیش از 20 موضوع را درباره این چالش مطرح کرد که 10 مورد آن جنبه ایجابی داشت.

نقش مؤثر جمهوری اسلامی ایران در کاستن از تنش های منطقه ای و بین المللی تا جایی که به حل یک اختلاف بیش از یک دهه ای همچون مسأله هسته ای ایران انجامید، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیامی که روحانی فرستاد

پیامی که روحانی فرستاد