مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:352020-09-23بين الملل

تاکید کویت برای پیگیری حل اختلاف میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس


منابع دولتی آگاه کویتی اعلام کردند که نقش این کشور برای حل اختلاف میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس متوقف نشده و نخواهد شد و تماس ها و تحرکاتی در حال حاضر برای پایان دادن و مهار این اختلافات و به دور از هرگونه تشدید تنشی در جریان است.

- منابع دولتی آگاه کویتی اعلام کردند که نقش این کشور برای حل اختلاف میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس متوقف نشده و نخواهد شد و تماس ها و تحرکاتی در حال حاضر برای پایان دادن و مهار این اختلافات و به دور از هرگونه تشدید تنشی در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القبس کویت امروز چهارشنبه از منابعی که نام آنها را ذکر نکرد، نقل نمود که پیام های متقابلی وجود دارد و تلاش های مداومی در تماس با تمامی طرف ها صورت می گیرد.

منابع در عین حال تاکید کردند، اینکه قطر یا عربستان از شروط خود کوتاه آمده باشند، صحت ندارد و در صورتی که اختلاف حل شود، می توان از تمامی شروط کوتاه آمد.

منابع خاطرنشان کردند، آمریکا برای مهار این اختلاف اعمال فشار کرده و نسبت به این مسئله اهتمام دارد و راه حل ها و تلاش های کویت را پیش می برد و همچنین تلاش هایی از جانب آمریکا در زمان قریب الوقوع برای پایان دادن به این اختلاف جهت حفظ امنیت و ثبات کشورهای منطقه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید کویت برای پیگیری حل اختلاف میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس

تاکید کویت برای پیگیری حل اختلاف میان کشورهای عربی حوزه خلیج فارس