مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:302020-09-23اقتصادي

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد


به صورت ویدئوکنفراسی و با حضور مسوولین کشوری و استانی اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد.

- ایسنا/هرمزگان به صورت ویدئوکنفراسی و با حضور مسوولین کشوری و استانی اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد.

معاون مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان صبح امروز(دوم مهرماه) اظهار کرد: امروز اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

نظری همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی هنرستان شهدای کشاورز در شهرستان حاجی آباد که قطب کشاورزی می باشد می تواند تحولی عظیمی در تولید ملی و امنیت غذایی باشد، افزود: در شهرستان حاجی آباد2 هزار 328 دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند که سهم بخش کشاورزی 2/1 درصد است.

به گفته این مسئول، در استان هرمزگان تعداد 160 هنرستان وجود داشته که در 15 هنرستان پذیرش دانش آموز در رشته های مهارتی کشاورزی انجام می شود.

نظری عنوان کرد: از کل دانش آموزان متوسطه دوم که تعداد 65 هزار و 264 نفر در استان بوده تعداد 17 هزار و 399 نفر بعنی 26/6 درصد در هنرستانهای تابع آموزش و پرورش تحصیل کرده که سهم بخش کشاورزی تنها 580 نفر یعنی 3/3 درصد دانش آموز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد