مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-23فرهنگي

اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مهدی شهر


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی شهر از اجرای 40 عنوان برنامه و فعالیت فرهنگی هنری به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمد طاهریان در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اجتماعی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان مهدی شهر اظهار داشت: این برنامه ها با مشارکت دستگاه های فرهنگی و اجتماعی این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این برنامه تا پایان سال جاری در شهرستان مهدی شهر اجرا خواهد شد افزود: برگزاری شب شعر و خاطره، ویژه برنامه های فرهنگی هنری، فعالیت در فضای مجازی شامل تولید محوی با مضامین معرفی شهدا، بیان خاطرات و زندگینامه شهیدان و .

است.

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدی شهر خاطرنشان ساخت: برنامه های فرهنگی هنری این اداره نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت و همراهی هنرمندان و موسسه ها و انجمن های فرهنگی هنری اجرایی خواهد شد.

کمیته فرهنگی، اجتماعی و هنری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس متشکل از نمایندگان دستگاه های مختلف ازجمله فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مهدی شهر

اجرای 40 عنوان برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در مهدی شهر