مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:252020-09-23اجتماعي

کمبود معلم و فضای آموزشی از عمده مشکلات مدارس استثنایی آذربایجان غربی


رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: 200مورد محتوای توانبخشی، تربیتی دراختیار خانواده های دارای دانش آموزان استثنایی قرار می گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی گفت: 200مورد محتوای توانبخشی، تربیتی دراختیار خانواده های دارای دانش آموزان استثنایی قرار می گیرد.

عیسی محمدی در گفت و گو باایسنا افزود: 200مورد محتوای توانبخشی،تربیتی و تربیت بدنی دراختیار خانواده های دارای دانش اموزان استثنایی در زمان شیوع کرونا قرار می گیرد تا اموزش چند بعدی کودکان با نیاز ویژه ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه مدارس استثنایی جز مدارس با نیاز خاص هستند، تصریح کرد: به هیچ وجه اجباری برای حضور دانش اموزان در کلاس وجود ندارد و اگر دانش آموزی در کلاس حضور یابد، تمام کلاس ها با 3 دانش آموز مشغول به آموزش هستند.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه 32 فضای آموزشی و 20 مرکز یادگیری استثنایی در استان فعال است، یادآور شد: در حال حاضر 2383 دانش آموز استثنایی در استان مشغول به تحصیل هستند که پیش بینی می شود با توجه به ادامه سنجش نو آموزان این تعداد به 2600نفر افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود معلم و فضای آموزشی از عمده مشکلات مدارس استثنایی آذربایجان غربی

کمبود معلم و فضای آموزشی از عمده مشکلات مدارس استثنایی آذربایجان غربی