مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-23فناوري

بهره برداری از اینترنت پرسرعت روستایی در 70 روستای شهرستان کوهدشت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری اینترنت پرسرعت روستایی در 70 روستای کوهدشت خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از بهره برداری اینترنت پرسرعت روستایی در 70 روستای کوهدشت خبر داد.

شهاب حیدری در جلسه کارگروه توسعه مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که یکم مهرماه برگزار شد، اظهار کرد: در دو فاز طرح واگذاری اینترنت پرسرعت روستایی تعداد 70 روستای شهرستان کوهدشت به این خدمت تجهیز شده اند.

وی با بیان اینکه 10 درصد از تعداد کل روستاهای کشور در لرستان قرار دارد، تصریح کرد: در استان 3400 روستا قرار دارد که از این تعداد 1569 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار هستند و با توجه به تأکیدهای وزارت ارتباطات مبنی بر توسعه خدمات و بهره مندی از شبکه های ارتباطی در این مناطق، این عملیات در دو فاز انجام گرفت که در فاز اول 33 روستا و در فاز دوم 37 روستای دیگر نیز به شبکه های ارتباطی متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با بیان اینکه هدف مجموعه ارتباطات این است که با استفاده از تمام تلاش خود تمامی روستاهای بالای 20 خانوار را به شبکه ملی اطلاعات متصل کند، افزود: از این تعداد شهرستان کوهدشت سهم بخش رومشکان 33، بخش کوهنانی 14، بخش طرهان 9 و بخش درب گنبد یک روستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اینترنت پرسرعت روستایی در 70 روستای شهرستان کوهدشت

بهره برداری از اینترنت پرسرعت روستایی در 70 روستای شهرستان کوهدشت