مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-23اجتماعي

17 پایگاه آموزش و پرورش برای کنکوری های کرمانشاه انتخاب رشته می کنند


رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برپایی 17 پایگاه آموزش و پرورش برای انجام کارهای مربوط به مشاوره و انتخاب رشته کنکوری های مجاز به انتخاب رشته در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از برپایی 17 پایگاه آموزش و پرورش برای انجام کارهای مربوط به مشاوره و انتخاب رشته کنکوری های مجاز به انتخاب رشته در سطح استان خبر داد.

فردین منصوری در گفت و گو با ایسنا، افزود: از این تعداد هفت پایگاه آن در شهر کرمانشاه و مابقی در شهرستان ها برپا شده تا کار انتخاب رشته داوطلبین مجاز به انتخاب رشته را انجام دهند.

منصوری با بیان اینکه کار انتخاب رشته در پایگاه های آموزش و پرورش توسط نرم افزارهای معتبر و آنلاین انجام می شود که کوچکترین تغییرات در آنها به سرعت لحاظ می شود، گفت: مشاوران این پایگاه ها افراد با تجربه ای هستند که سالها کار انتخاب رشته دانش آموزان را عهده دار بوده اند.

رییس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش علاوه بر انتخاب رشته، مشاوره نیز انجام می شود.

منصوری هدف از برپایی پایگاه های انتخاب رشته در آموزش و پرورش را کمک به داوطلبین مجاز به انتخاب رشته برای انجام بهترین انتخاب رشته عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 پایگاه آموزش و پرورش برای کنکوری های کرمانشاه انتخاب رشته می کنند

17 پایگاه آموزش و پرورش برای کنکوری های کرمانشاه انتخاب رشته می کنند