مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:002020-09-23اجتماعي

احتمال تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد که با توجه به موج سوم شیوع کرونا احتمال تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از ایرنا، سید مناف هاشمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران درباره وضعیت طرح ترافیک با توجه به نزدیکی فصل سرما و آلودگی هوا به دلیل وارونگی به شهر گفت: همانطور که می‌دانید سال 1399 به لحاظ شیوع کرونا سال خاصی بوده و تاکنون به صورت تقریبی تنها 50 درصد طرح ترافیک اجرا شده است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن زمستان و از طرفی وضعیتی که ویروس کرونا در شهر ایجاد کرده است باید صبر کرد تا معلوم شود شورای عالی ترافیک چه تصمیمی در این باره می گیرد.

به گفته مناف هاشمی، قرار بود تغییراتی در ساعات طرح ترافیک از مهر ماه اعمال شود اما با توجه به وضعیت قرمز شهر تهران این تصمیم به جلسه شورای عالی طرح ترافیک موکول شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پس از شیوع کرونا و اجرا نشدن موقتی طرح ترافیک، بنابر تصمیم شورای ترافیک تهران ساعت اجرای این طرح‌ها کاهش یافته بود و از ساعت 8:30 تا 16 اجرا می‌شود.

به طور معمول 2 طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت

احتمال تغییر ساعت اجرای طرح ترافیک پایتخت