مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:552020-09-23سياسي

مشکل اصلاح طلبان، کارنامه آنهاست نه ترامپ یا بایدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صبح نو در این باره نوشت: جریان اصلاح طلب که این روز ها در یکی از منفعلانه ترین شرایط سیاسی خود طی دو دهه گذشته به سر می برد، - یک حامی برجام در گذشته، تاکید کرد حتی روی کار آمدن جو بایدن در آمریکا هم اصلاح طلبان را احیا نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه صبح نو در این باره نوشت: جریان اصلاح طلب که این روز ها در یکی از منفعلانه ترین شرایط سیاسی خود طی دو دهه گذشته به سر می برد، امید دارد با تغییر موازنه قدرت در کاخ سفید و پیروزی دموکرات ها در انتخابات آمریکا، بتواند نقش کنشگری بیشتری در آینده سیاسی ایران ایفا کند.

اطلاح طلبان بار دیگر، تمام تخم مرغ های خود را در سبد خارج قرار داده اند.

نوع رفتار سیاسی اصلاح طلبان در انتخابات مجلس یازدهم و پس از آن تاکنون، نشان می دهد که به انفعال سیاسی سختی دچار شده اند.

رصد رسانه های منتسب به جریان اصلاح طلبی طی سه ماه گذشته، به وضوح نشان می دهد که آن ها به شدت روی پیروزی بایدن حساب باز کرده اند.

این در حالی است که پس از خروج آمریکا از برجام و سپس بی تعهدی طرف اروپایی نسبت به انجام وظایف برجامی خود، ایده های سازش گرایانه اردوگاه اصلاحات نامعتبر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل اصلاح طلبان، کارنامه آنهاست نه ترامپ یا بایدن

مشکل اصلاح طلبان، کارنامه آنهاست نه ترامپ یا بایدن