مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-23سياسي

هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است


معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به این که هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است، از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به این که هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است، از ورود حجم قابل توجهی واکسن آنفلوآنزا تا یک ماه آینده خبر داد.

دکتر مهراب شریفی سده در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به این که یکی از ویژگی های استان یزد بهره مندی از نیروی انسانی توانمند و نخبه است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان یزد هم از این ظرفیت به خوبی بهره مند شده است.

وی تصریح کرد: هلال احمر یزد یکی از بهترین استان های کشور به حساب می آید که می تواند علاوه بر خود استان، برخی استان های همجوار و جنوب کشور را هم از خدمات خود بهره مند کند.

معاون جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در دوره جدید مدیریت این نهاد در استان یزد، همدلی ها بسیار خوب شده و همین موضوع سبب شده که بسیاری از اقدامات با سرعت بهتر و بیشتری انجام شود.

شریفی به شیوع کرونا در دنیا و ایران اشاره کرد و گفت: پس از شیوع کرونا، بحث تامین دارو، تجهیزات و ابزار کمک به بیماران به صورت جدی مطرح بود و هلال احمر در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است

هلال احمر در حال تامین واکسن آنفلوآنزا مورد نیاز کشور است