مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:152020-09-23ورزشي

زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک/ «رَخت»ها در فینال!


به گفته رییس ستاد فرهنگی المپیک توکیو، از میان طرح های نهایی شده برای پوشش اعضای کاروان اعزامی به این بازی ها در دو بخش رسمی و ورزشی مردان و زنان، - لباس های منتخب تا آذرماه رونمایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا یادآوری تعداد نمونه های نهایی شده برای پوشش رسمی و ورزشی اعضای زن و مرد کاروان ایران گفت که حداکثر تا آذرماه از لباس های منتخب در هر بخش رونمایی خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه بعد از فراخوان عمومی، بررسی طرح های دریافتی و ارزیابی نمونه دوزی های انجام شده، طرح های منتخب مشخص شدند، خاطرنشان کرد: نمونه های دریافتی برای پوشش اعضای کاروان در دو بخش مردان و بانوان و برای دو سِت رسمی (ویژه رژه) و ورزشی بود.

در آخرین نشست ارزیابی از میان 6 طرح 3 نمونه برای لباس کاروان ایران در هر یک از این بخش ها انتخاب شد و لباسی که رونمایی می شود از میان این سه طرح خواهد بود.

عارف نیا در توضیح تکمیلی این موضوع یادآور شد: برای هر ست رسمی و ورزشی مردان و بانوان، سه طرح انتخاب شده اند و 12 کالکشن لباس در اختیار داریم که در نشست داوری برای تعیین پوشش کاروان، لباس منتخب در هر بخش (ست رسمی بانوان، ست ورزشی بانوان، ست رسمی مردان، ست ورزشی مردان) از میان آنها گزینش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک/ «رَخت»ها در فینال!

زمان رونمایی از لباس کاروان ایران در المپیک/ «رَخت»ها در فینال!