مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 04:102020-09-23اقتصادي

تعطیلی پنجشنبه ها منجر به نشاط جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی می شود


ترویج نشاط در جامعه، تاب آوری اجتماعی را بالا می برد و این امر می تواند در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

- ایسنا/یزد رییس کل دادگستری استان یزد گفت: ترویج نشاط در جامعه، تاب آوری اجتماعی را بالا می برد و این امر می تواند در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی نقش به سزایی داشته باشد.

غلامعلی دهشیری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این رابطه تصریح کرد: تعطیلی پنجشنبه ها، تاب آوری اجتماعی را ارتقا می دهد و با اعتلای بنیه روحی و روانی آحاد جامعه، در تحقق یک جامعه بهنجار اثر گذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: البته باید به مسئله تعطیلی پنجشنبه ها از ابعاد مختلف پرداخت و از زوایای متفاوت این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

این مقام قضایی مهمترین اصل مورد توجه دستگاه قضایی را موضوع پیشگیری از وقوع جرم و شکل گیری یک جامعه بهنجار و قانون مدار ذکر و ابراز کرد: در تحقق هدف مهم و راهبردی تحقق جامعه امن، آرام و رو به تعالی، مؤلفه های بسیاری نقش دارد که یکی از آن مؤلفه ها مسئله رونق اقتصادی است.

وی افزود: رونق اقتصادی می تواند در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی اثرگذار باشد چرا که فقر و بیکاری محصول رکود اقتصادی است که خود می تواند عامل افزایش جرم و بزه در جامعه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنجشنبه ها منجر به نشاط جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی می شود

تعطیلی پنجشنبه ها منجر به نشاط جامعه و افزایش تاب آوری اجتماعی می شود