مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-22اقتصادي

«آستان قدس» کلزاکاران خراسان شمالی را حمایت می کند


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی از انعقاد تفاهم نامه حمایت از کلزاکاران استان توسط آستان قدس خبر داد و گفت: آستان قدس رضوی به تأمین بذر و بیمه کشاورزان و خرید محصولات تضمینی محصولات کلزاکاران استان می پردازد.

- عبدالله یوسفی در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد از انعقاد تفاهم نامه میان جهاد کشاورزی خراسان شمالی و آستان قدس رضوی خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای حمایت از کلزاکاران استان و با توجه آستان قدس رضوی منعقدشده است.

وی با اشاره به تعهدات آستان قدس رضوی در اجرای این تفاهم نامه تصریح کرد: براساس این توافق، آستان قدس رضوی در فصل کاشت کلزا، بذر موردنیاز کشاورزان را تأمین و زمین کشاورزی آنان را بیمه می کند و در فصل برداشت نیز محصول کشاورزان را با قیمت تضمینی یا نرخ روز، خرید می کند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی ادامه داد: پس از فصل برداشت، هزینه بذر و بیمه توسط آستان قدس از مجموع مبلغ محصولات کشاورزان کسر می شود که خدمتی بزرگ به کلزاکاران خراسان شمالی محسوب می شود.

وی از پیش بینی توسعه 7 هزار هکتار کشت کلزا در استان نیز خبر داد و گفت: تاکنون 2 هزار هکتار قرارداد کشت بسته شده و 700 هکتار نیز کار کشت خود را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آستان قدس» کلزاکاران خراسان شمالی را حمایت می کند

«آستان قدس» کلزاکاران خراسان شمالی را حمایت می کند