مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 01:552020-09-22ورزشي

فارس، پیشتاز اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی


رییس فدراسیون ورزش های همگانی با بیان اینکه استان فارس از پیشتازان کشور در اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی گفت: طرح آوای ورزش در همسایگی در راستای ایجاد نشاط و سلامتی در بین مردم و انجام ورزش های همگانی ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان فارس، افشین ملایی که به عنوان مهمان تلفنی برنامه زنده ورزش فارس سخن می گفت در ابتدا از صدا وسیما به جهت اهمیت و توجه به ورزش و همچنین سلامت مردم قدردانی کرد.

وی در این گفتگو اظهار داشت: بر اساس آمار رسمی موجود، وضعیت کم تحرکی مردم جامعه به شرایط بحرانی تبدیل شده، به طوری که  بیش از 56 درصد مردم کشور ما دچار کم تحرکی هستند.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی گفت: این آمار بیانگر تغییر سبک زندگی مردم است و باید با تمام توان و هم افزایی ملی به سمتی حرکت کنیم که در شرایط موجود تغییر ایجاد شود.

ملایی با بیان اینکه در شرایط موجود، که کم تحرکی ملی ما را رقم زده، بروز بحران اتفاق افتاده است سعی کردیم باشگاه ورزشی را کنار محل سکونت آنان بیاوریم و در همین راستا طرح آوای ورزش در همسایگی را به صورت آزمایشی اجرا کردیم.

وی بیان کرد: در این زمینه استان فارس به مرکزیت شهر شیراز از استانهای پیشرو بود که باید از سیروس پاک فطرت رییس هیات ورزش های همگانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس، پیشتاز اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی

فارس، پیشتاز اجرای طرح آوای ورزش در همسایگی