مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 23:402020-09-22سياسي

خرابکاری در نطنز قطعی است: دست داشتن برخی عناصر داخلی در انفجار نطنز


طبق توضیحات سخنگوی دولت فرضیه های مختلفی درخصوص این حادثه وجود دارد و یکی از فرضیه های قوی این است که برخی عناصر داخلی مورد ظن قوی قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد نوشت: سخنگوی دولت مدتی است که تلاش دارد همراه با اعضای تیم اطلاع رسانی دولت، فضایی را فراهم کند تا به نحوی پاسخگوی بخشی از پرسش های رسانه های استانی باشد که اغلب با دغدغه های منطقه ای و محلی به سراغ مسوولان می روند.

در همین راستا سه شنبه هفته گذشته که نشست خبری علی ربیعی در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، یک خبرنگار اصفهانی با پرسشی در مورد تالاب گاوخونی میهمان نشست خبری سخنگوی دولت بود.

در راستای این سیاست جدید، پنجشنبه هفته گذشته، 27 شهریورماه هم علی ربیعی که به منظور شرکت در جلسه شورای اطلاع رسانی و نشست با روسای احزاب به اصفهان سفر کرده بود، به پرسش های برخی رسانه ها پاسخ داد.

دیروز هم برخلاف معمول، نشست خبری سخنگوی دولت در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد و ربیعی به پرسش های خبرنگاران این استان پاسخ داد.

برجام زنده است! نخستین پرسشی که در این نشست از سوی خبرنگار استانی ایرنا مطرح شد، مربوط به اظهارات روز چهارشنبه گذشته رییس جمهوری بود که تلویحا از خبری خوش نوید می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرابکاری در نطنز قطعی است: دست داشتن برخی عناصر داخلی در انفجار نطنز

خرابکاری در نطنز قطعی است: دست داشتن برخی عناصر داخلی در انفجار نطنز