مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 22:202020-09-22بين الملل

عربستان و وهابیت نقش بارزی در عادی سازی روابط ایفا کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، مقامات بحرین، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا هفته گذشته طی مراسمی در کاخ سفید توافقنامه سازش موسوم به توافقنامه صلح آبراهام را امضا کردند.

- وزیر کار سابق لبنان در واکنش به روی آوردن کشور های عربی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت که عربستان و وهابیت نقش بارزی در عادی سازی روابط ایفا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، مقامات بحرین، امارات متحده عربی، رژیم صهیونیستی و آمریکا هفته گذشته طی مراسمی در کاخ سفید توافقنامه سازش موسوم به توافقنامه صلح آبراهام را امضا کردند.

هدف از امضای این توافقنامه، عادی سازی روابط دوجانبه میان ابوظبی- تل آویو است.

در این مراسم، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به همراه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزرای خارجه امارات متحده عربی و بحرین شرکت داشتند.

امضای توافق سازش با رژیم صهیونیستی واکنش های متعددی را در سطح منطقه به دنبال داشت.

در همین رابطه گفتگویی را با طراد حماده وزیر کار اسبق لبنان انجام دادین که از نظر می گذرد: *دلایل روی آوردن برخی کشورهای عربی به سازش با رژیم صهیونیستی چیست؟ از زمان امضای توافقنامه کمپ دیوید میان مصر و رژیم صهیونیستی در زمان انور سادات رییس جمهور وقت مصر، بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان و وهابیت نقش بارزی در عادی سازی روابط ایفا کرده اند

عربستان و وهابیت نقش بارزی در عادی سازی روابط ایفا کرده اند