مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:552020-09-22اجتماعي

مشاهده لاشه فک خزری در سرخرود/ برخورد با قایق؛ دلیل تلف شدن فک خزری


لاشه یک قلاده فک خزری روز گذشته آخرین روز تابستان 99 در ساحل سرخرود محمودآباد پیدا شد که بررسی ها در ارتباط با علت تلف شدن این حیوان در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، لاشه یک قلاده فک خزری روز گذشته آخرین روز تابستان 99 در ساحل سرخرود محمودآباد پیدا شد که بررسی ها در ارتباط با علت تلف شدن این حیوان در دستور کار قرار گرفت.

کامران نصیراحمدی رییس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره دلیل تلف شدن این فک خزری، اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده و باتوجه به زخم های روی بدن احتمال اینکه این فک با قایق یا شناور صیادی برخورد کرده باشد زیاد است.

وی افزود: لاشه این حیوان برای تاکسیدرمی ارسال شد و باتوجه به پروژه ای که به صورت مشترک با دانشگاه تربیت مدرس در دستور کار قرار داریم بررسی های مطالعاتی و ژنتیکی در ارتباط با این پستاندار در دستور کار قرار گرفت.

 رییس اداره دریایی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: طی سال های اخیر سعی کردیم جوامع صیادی را آموزش دهیم تا با این کار تلفات فک خزری را کاهش دهیم و گیر کردن فک خزری در تورهای صیادان جلوگیری کنیم.

نصیراحمدی یادآور شد: بررسی های لازم باید در ارتباط با وضعیت اکولوژیکی رفتار این پستاندار صورت گیرد که براساس نوع رفتار، سیاست های مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاهده لاشه فک خزری در سرخرود/ برخورد با قایق؛ دلیل تلف شدن فک خزری

مشاهده لاشه فک خزری در سرخرود/ برخورد با قایق؛ دلیل تلف شدن فک خزری