موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 19:252020-09-22سياسي

کاهش جمعیت در ایران توطئه خطرناکی است


نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه نیروی انسانی در هر جامعه ای مهمترین سرمایه به حساب می آید گفت: کاهش جمعیت در ایران توطئه خطرناکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با معاون هلال احمر کشور با اشاره به اینکه هلال احمر اقدامات بسیار خوبی در طول سال های گذشته انجام داده اظهار داشت: هلال احمر فرصت بسیار خوبی در جذب و تربیت نیروها به ویژه جوانان دارد.

وی تصریح کرد: افرادی که به سمت حضور در فعالیت های امدادی هلال احمر هستند، رگ و ریشه خدمت و رفع مشکلات مردم در وجودشان هست که خود را موظف به کمک می دانند وگرنه به این سمت و کار سخت نمی روند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: این روحیه بهره گرفته از ایثار است و به خوبی می توان از این روحیه خوبی که در بین آنها وجود دارد، استفاده کرد و در تربیت دینی آنها هم بهره گرفت.

ناصری یزدی با بیان اینکه همه ما فطرت خدایی داریم و به هر حال خواه ناخواه همه جذب پروردگاریم خاطرنشان کرد: افرادی که برای حضور در هلال احمر داوطلب می شوند به خوبی نشان می دهند که آمادگی شکوفا شدن این فطرت دینی و الهی خود را دارند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن به دنبال دور کردن جوانان از ارزش های دینی و اسلامی است گفت: ما باید با برنامه های دقیق و منظم زمینه ای ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جمعیت در ایران توطئه خطرناکی است

کاهش جمعیت در ایران توطئه خطرناکی است