مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 18:002020-09-22اقتصادي

3 روستا تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار گرفتند


در سال جاری سه روستای دم آسمان، شادگان و فاویان با جمعیتی بالغ بر هزار و 100 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی تصفیه خانه گلپایگان برخوردار شدند، - ایسنا/اصفهان مدیر آبفا گلپایگان گفت: در سال جاری سه روستای دم آسمان، شادگان و فاویان با جمعیتی بالغ بر هزار و 100 نفر از آب شرب سالم و بهداشتی تصفیه خانه گلپایگان برخوردار شدند، درحالیکه در سال گذشته 9 روستای مجتمع زرنجان هم تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار گرفتند.

ناصر دهقادنی افزود: در حال حاضر 50 درصد آب شرب مجتمع 26 روستایی جلگه از تصفیه خانه آب گلپایگان تامین می شود و درصددیم با احداث یک باب مخزن ذخیره هزار مترمکعبی و اجرای خط انتقال از تصفیه خانه، همه آب شرب ساکنان این مجتمع روستایی از تصفیه خانه گلپایگان تامین شود.

وی ساخت مخزن هزار مترمکعبی مجتمع روستایی زرنجان را در مراحل پایانی اعلام کرد و افزود: احداث منبع هزار مترمکعبی زرنجان که در ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت هم اکنون به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون 49 روستا با جمعیتی بالغ بر 14 هزار و 500 نفر تحت پوشش شرکت آبفا گلپایگان قرار دارند و به منظور تامین پایدار آب شرب آنها، درصدد هستیم که این روستاها را تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار دهیم، چرا که در سال های اخیر به دلیل وقوع خشکسالی های اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستا تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار گرفتند

3 روستا تحت پوشش تصفیه خانه آب گلپایگان قرار گرفتند