مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:552020-09-22اقتصادي

اهدای 500 بسته مهر تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند گیلان


500 بسته لوازم التحریر در قالب اجرای مرحله دوم مهر تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند چهار شهرستان استان گیلان توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ماه مهر، اظهار کرد: 500 بسته لوازم التحریر در میان دانش آموزان در راستای اجرای امینانه نیات موقوفات توزیع می شود.

وی با بیان اینکه تعداد بسته لوازم التحریر در قالب اجرای مرحله دوم طرح مهر تحصیلی توزیع می شود، افزود: ارزش هر بسته 960 هزار ریال و در مجموع 480 میلیون ریال برای تهیه این بسته هزینه شده است.

علیزاده با اشاره به اینکه از این تعداد 370 بسته بین دانش آموزان مقطع ابتدای و 130 بسته در میان مقطع متوسطه توزیع خواهد شد، گفت: در مرحله نخست این طرح نیز 170 بسته به ارزش بیش از 220 میلیون ریال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این بسته های در میان دانش آموزان بی بضاعت شهرستان رشت، آستانه اشرفیه، صومعه سرا و تالش توزیع شده است، تصریح کرد: موقوفات آقا سید جنید سیاهکوچه، میرمرادی و موقوفه سید جلال الدین اشرف (س) آستانه اشرفیه، ناصرقلی خان امجدالدوله، حاج صالح نویدی و آقا سید ابراهیم گوراب زرمیخ صومعه سرا، اسماعیل گواهی شهرستان تالش و عبدالعلی لنکرانی و ساداتی رشت به این موضوع اختصاص دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 500 بسته مهر تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند گیلان

اهدای 500 بسته مهر تحصیلی در میان دانش آموزان نیازمند گیلان