مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:502020-09-22اقتصادي

500 هزار مهندس در کشور بیکار هستند


رییس کمیسیون عمران مجلس با اعلام بیکاری 500 هزار مهندس در کشور گفت: «شاهد هستیم که مهندسان کشورمان که هزینه بسیار زیادی برای تحصیل آن پرداخت شده است امروز نانوانی و مسافرکشی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: در حال حاضر 500 هزار مهندس آماده ورود به کار هستند اما متاسفانه شغلی پیدا نمی کنند.

محمدرضا رضایی کوچی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون عمران با سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: شاهد هستیم که مهندسان کشورمان که هزینه بسیار زیادی برای تحصیل آن پرداخت شده است امروز نانوانی و مسافرکشی می کنند.

وی با اشاره به کاهش ساخت و ساز مسکن در کشور افزود: شهرداری ها به دلیل رکود ساخت و ساز و برای درآمدزایی دست به فروش فضای سبز زدند این در حالی است که با تولید ساختمان می توانیم هم مشکل مسکن در کشور را حل کنیم و هم در اقتصاد رونق ایجاد کنیم.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر در بدترین نقطه تهران قیمت مسکن به متری 15 میلیون تومان رسیده که این اقشار ضعیف را تحت فشار قرار می دهد.

نماینده جهرم و خفر با اشاره به طرح دو فوریتی مجلس درباره ساخت 4 میلیون واحد در 4 سال گفت: نهادهای ساختمانی در کشورمان تولید می شود و هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 هزار مهندس در کشور بیکار هستند

500 هزار مهندس در کشور بیکار هستند