مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-22بين الملل

تصمیم استراتژیک رژیم صهیونیستی در مرزهای سوریه و لبنان؛ ساخت 600 پناهگاه


سایت الکترونیکی واللا عصر امروز، سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، کمیته خارجه و امنیت کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز، طرح سپر شمال برای احداث 600 پناهگاه در چندین شهرک در شمال اسراییل در مرزهای لبنان و سوریه را بررسی خواهد کرد.

- تصمیم استراتژیک رژیم صهیونیستی در مرزهای سوریه و لبنان؛ ساخت 600 پناهگاه سایت الکترونیکی "واللا" عصر امروز، سه شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد، کمیته خارجه و امنیت کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) امروز، طرح "سپر شمال" برای احداث 600 پناهگاه در چندین شهرک در شمال اسراییل در مرزهای لبنان و سوریه را بررسی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از این سایت اسراییلی گزارش داد، کمیته خارجه و امنیت طرح سپر شمال را که آویو کوخاوی، رییس ستاد مشترک ارتش پیشنهاد کرده بود، بررسی می کند تا شهرک های شمال را محافظت کنند که شامل احداث 600 پناهگاه در شهرک های اسراییلی هم مرز با لبنان و سوریه است.

وزارت جنگ اسراییل از تصمیم خود برای شروع فوری اجرای طرح و ایجاد پناهگاه در صورت تصویب و تامین بودجه آن از سوی کنست خبر داد.

هزینه های این طرح 103 میلیون شکِل برای احداث 600 پناهگاه و مکان محافظت شده در هفت شهرک در مرزهای شمالی سرزمین های اشغالی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم استراتژیک رژیم صهیونیستی در مرزهای سوریه و لبنان؛ ساخت 600 پناهگاه

تصمیم استراتژیک رژیم صهیونیستی در مرزهای سوریه و لبنان؛ ساخت 600 پناهگاه