مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-22اقتصادي

مشکلی برای تامین گاز مایع در شهرستان قصرشیرین نداریم


معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت: مشکلی از نظر تامین گاز مایع با توجه به فصل پاییز و افزایش تقاضای مردم در شهرستان قصرشیرین نداریم.

- حشمت الله رضایی بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشکلات روزهای گذشته در زمینه توزیع سیلندرهای گاز مایع در شهرستان قصرشیرین، اظهار کرد: این مشکل سراسری بود که با پیگیری های لازم هم اکنون از نظر تأمین گاز مایع مشکلی نداریم.

وی افزود: با اتمام فصل گرما متقاضیان گاز مایع و نفت سفید باید در سامانه شرکت نفت ثبت نام کنند و همچنین با توجه به کوچ عشایر طی ماه های آینده به شهرستان قصرشیرین، امور عشایری تمهیدات لازم برای سهمیه سوخت آنها را لحاظ کند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: نهادهای نظارتی به شدت بر روند قیمت ها و بازار نظارت می کنند و با افراد سودجویی که قصد دارند با احتکار و افزایش قیمت ها برای مردم مشکلاتی به وجود آورند برخورد می شود.

رضایی با اشاره به افزایش تعداد بازرسی ها و تسریع در روند رسیدگی به تخلفات صنفی گفت: طی ماه گذشته تعداد 240 مورد بازرسی انجام شد که در این مدت چهار واحد صنفی متخلف پنج میلیون ریال جریمه نقدی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تامین گاز مایع در شهرستان قصرشیرین نداریم

مشکلی برای تامین گاز مایع در شهرستان قصرشیرین نداریم