مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-22اقتصادي

کاهش 32 درصدی آمار طلاق در گلپایگان نسبت به سال گذشته


در شش ماهه نخست امسال 88 واقعه طلاق در شهرستان گلپایگان به ثبت رسیده است که کاهش 32 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

- گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: در شش ماهه نخست امسال 88 واقعه طلاق در شهرستان گلپایگان به ثبت رسیده است که کاهش 32 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین یارمحمدیان عصر سه شنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت بانوان شهرستان گلپایگان با بیان اینکه آمار معضلات اجتماعی به دلیل مشکلات در کشور رو به افزایش است، اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان متکدی و معتادین متجاهر و حرفه ای نداریم که از نقاط مثبت این شهرستان است.

وی گفت: با توجه به محدودیتی که در پذیرش معتادان در شهرستان گلپایگان داریم با پیگیری های لازم قرار شد تا معتادین دارای وضعیت حاد به اقامتگاه های استان معرفی می شوند.

درخواست کمک از شبکه بهداشت و درمان گلپایگان برای تأمین داروهای ترک اعتیاد فرماندار گلپایگان با بیان اینکه سال گذشته کنگره 60 در شهرستان گلپایگان راه اندازی شد و اکنون به معتادین در روند بهبود ترک اعتیاد خدمات خوبی ارائه می دهد، بیان داشت: از شبکه بهداشت و درمان گلپایگان برای تأمین داروهای ترک اعتیاد معتادان درخواست کمک کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 32 درصدی آمار طلاق در گلپایگان نسبت به سال گذشته

کاهش 32 درصدی آمار طلاق در گلپایگان نسبت به سال گذشته