مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:452020-09-22سياسي

حتی در مناطق قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم /دلیل اشکالات شبکه شاد


مبنای ما آموزش حضوری است و حتی در مناطق با وضعیت قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم.

- ایسنا/بوشهر معاون آموزش و پرورش بوشهر گفت: مبنای ما آموزش حضوری است و حتی در مناطق با وضعیت قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم.

حسین درتاج روز جاری در نشست با رسانه ها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: سال تحصیلی جاری از 15 شهریورماه آغاز شد و چالش ها و انتقادات زیادی نیز قبل، حین و بعد از بازگشایی وجود داشت.

اما بر این اساس که سرنوشت کرونایی نامشخص است آموزش وپرورش با تدوین برنامه و در نظر گرفتن همه جوانب این تصمیم را اتخاذ کرد.

وی افزود: چه بسا در آینده شرایط کرونا بدتر نیز شود، به همین خاطر آموزش وپرورش سناریوهای خود را تدوین کرده و همکاران ما در وزارتخانه نیز با تدوین برنامه بر اساس وضعیت های سه گانه زرد، سفید و قرمز شرایط بازگشایی مدارس را مهیا کردند و پس از ابلاغ پروتکل های وزارت بهداشت نیز اصل بر رعایت پروتکل های بهداشتی قرار گرفت که اگر در مدرسه ای امکان اجرای پروتکل ها وجود داشت آن مدرسه بازگشایی می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی خط قرمز آموزش وپرورش است، خاطرنشان کرد: البته مبنای ما آموزش حضوری بوده و اصرار ما همراهی دانش آموزان و اولیا برای آموزش حضوری است اما در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حتی در مناطق قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم /دلیل اشکالات شبکه شاد

حتی در مناطق قرمز و زرد هم آموزش حضوری داریم /دلیل اشکالات شبکه شاد