مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-22سياسي

خانواده شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت الله عابدینی هستند


شیطنت برخی افراد از ارادت خانواده شهید شالباف به نماینده ولی فقیه کم نمی کند و بیت شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت الله عابدینی هستیم.

- مهدی شالباف فرزند شهید شالباف در گفت وگو با خبرگزاری مهر با رد شایعات مبنی بر اختلاف بیت شهید شالباف با نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: هیچ اختلافی بین ما و آیت الله عابدینی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: وجود شایعه مبنی بر اختلاف بین بیت شهید شالباف و مورد آزار و اذیت قرار گرفتن از طرف آیت الله عابدینی به قدری عجیب بود که خود ما هم شوکه شدیم.

این فرزند شهید بیان کرد: شب گذشته محضر آیت الله عابدینی رسیدیم و ضمن اینکه از این شایعات اعلام برائت کردیم، حمایت خود را از مواضع ضد فساد ایشان اعلام کردیم.

وی تصریح کرد: مواضع آیت الله عابدینی مورد حمایت قاطبه خانواده شهدا و دوستداران انقلاب است و امر ایشان را نیز به عنوان نماینده مقام معظم رهبری در استان برای ما لازم الاجرا می دانیم.

شالباف اضافه کرد: تا به این لحظه هیچ برنامه ای مبنی بر دیدار حجت الاسلام علی اکبری با خانواده شهید شالباف وجود ندارد و همه اینها شایعه ای بیش نیست.

وی در پایان یادآور شد: تحرکات و شایعه پراکنی دشمنان در استان قزوین از ارادت خانواده شهید شالباف به آیت الله عابدینی کم نمی کند و با تمام قدرت در کنار ایشان و مواض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت الله عابدینی هستند

خانواده شهید شالباف حامی مواضع ضد فساد آیت الله عابدینی هستند