مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:352020-09-22سياسي

40 سال تجربه ی برنامه سازی دفاع مقدس نقد شد


نشست نقد و بررسی «چهل سال تجربه رسانه ملی در برنامه سازی دفاع مقدس» با حضور پیشکسوتان، دست اندرکاران کنونی و منتقدان رسانه ای برگزار و در جریان آن به فراز و فرودهای تولیدات رسانه ای در این حوزه پرداخته شد.

- نشست نقد و بررسی چهل سال تجربه رسانه ملی در برنامه سازی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان، دست اندرکاران کنونی و منتقدان رسانه ای برگزار و در جریان آن به فراز و فرودهای تولیدات رسانه ای در این حوزه پرداخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، سید مظفر شجاعی، مدیر پیشین گروه جنگ شبکه اول سیما، رحیم نریمانی، مدیرکل انتشارات و موزه بنیاد شهید، مهدی متولیان، مسئول مرکز رصد و طرح ریزی بنیاد روایت فتح، محمود لارتی، رییس اداره نمایشی و آوایی بنیاد شهید و مازیار معاونی، منتقد رسانه ای از مهمانان این نشست بودند.

صداوسیما در دوران پیش و پسا قطعنامه 598 سیدمظفر شجاعی، مدیر پیشین گروه جنگ شبکه اول سیما با گرامیداشت یاد شهدا، آزادگان، جانبازان و همکارانش در صداوسیما که در دفاع مقدس نقش بی بدیلی به ویژه در جبهه رسانه ای ایفا کردند، گفت: دوره مسئولیت من با پذیرش قطعنامه 598 آغاز شد و برخی تصور می کردند مدیریت من با هدف انحلال گروه جنگ است؛ این در حالی بود که با توجه به حساسیت دفاع مقدس این گروه 12 سال به کار خود ادامه داد و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 سال تجربه ی برنامه سازی دفاع مقدس نقد شد

40 سال تجربه ی برنامه سازی دفاع مقدس نقد شد