مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-22سياسي

دناپلاس را نپذیرفتم/ امروز شاسی بلندسواران هم دلسوز مردم شدند


راستینه در واکنش به تامین خودروی نمایندگان توسط مجلس گفت: بنده یک پژو پارس از مجلس برای چهار سال امانت گرفتم و خودروی دنا را قبول نکردم.

- احمد راستینه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان این موضوع که نه خودرو دنا پلاس تحویل گرفته ام و نه تحویل خواهم گرفت، گفت: حواشی که در خصوص تامین خودرو نمایندگان مجلس ایجاد شده به دلیل یک بی تدبیری بود که دنا پلاس را به عنوان یک خودرو لوکس معرفی کردند به طوری که ویتاراسواران و سراتو سواران از جیب بیت المال هم امروز دلسوز مردم شدند.

نماینده حوزه انتخابی شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همواره مجلس شورای اسلامی موظف است برای ماموریت ها و رفت و آمد نمایندگان که در جهت خدمت به مردم مجبور به سفرهای متعدد هستند خودرو مهیا کرد که به سه روش این اتفاق محقق می شد.

راستینه ادامه داد: واگذاری خودرو با راننده از سوی مجلس، واگذاری امانی یک پژو پارس در طول مدت نمایندگی و فروش خودروی دنا پلاس به صورت اقساطی به نمایندگان راهکار مجلس برای حل مشکل رفت و آمد نمایندگان بود.

وی خاطرنشان کرد: بنده روش دوم یعنی دریافت خورو پژو پارس به امانت از مجلس را انتخاب کرده ام که بعد از اتمام دوره چهار ساله نمایندگی این خودرو را که سند آن هم به نام مجلس شورای اسلامی است به مجلس بازگردانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دناپلاس را نپذیرفتم/ امروز شاسی بلندسواران هم دلسوز مردم شدند

دناپلاس را نپذیرفتم/ امروز شاسی بلندسواران هم دلسوز مردم شدند