مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:152020-09-22سياسي

شاخص بهره وری و کارآمدی در شهرداری تهران ارتقا می یابد


نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران، گفت: شاخص بهره‎وری و کارآمدی در شهرداری تهران بیش از آنچه که امروز است، ارتقاء پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حسن رسولی، در دویست و سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران، درباره لایحه سند راهبردی توسعه منابع انسانی شهرداری تهران اظهار کرد: جذب نیروی انسانی برگزیده و خروج داوطلبانه و هدایت شده نیروی انسانی شهرداری یکی از راهبردهای اصلی برنامه سوم مصوبه شورای پنجم است.

وی ادامه داد: در عمل به مواد این برنامه، لایحه توسعه سرمایه انسانی که امروز در دستور کار شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفته است و مبنای علم مدیریت استوار است و در این حوزه در حقیقت شهرداری و شورا به دنبال اصلاح فرایند منابع انسانی هستند از اولین موارد این لایحه توسعه نیروی انسانی از طریق نخبه‎گزینی، برگزاری آزمون‎های رقابتی عادلانه، آموزش مناسب، سازماندهی مطلوب و نیز تلاش برای نگهداری مناسب نیروی انسانی است.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: بدون شک در بین خانواده بیش از شصت هزار نفری شهرداری از نعمت وجود کارشناسان ارشد نخبه فراوانی برخورداریم که تاکنون حداقل 100 نفر از متخصصین، فارغ‎التحصیلان معتبرترین دانشگاه های کشور در شهرداری شناسایی شدند که ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص بهره وری و کارآمدی در شهرداری تهران ارتقا می یابد

شاخص بهره وری و کارآمدی در شهرداری تهران ارتقا می یابد