مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:202020-09-22اجتماعي

بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری طی 3 سال گذشته


مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از احداث و بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری و بهسازی 400 کیلومتر پیاده رو در شهرها طی سه سال اخیر خبر داد.

- مدیرکل حمل و نقل و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها خبر داد بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری طی 3 سال گذشته مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از احداث و بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری و بهسازی 400 کیلومتر پیاده رو در شهرها طی سه سال اخیر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرضیه حصاری همزمان با اول مهرماه، روز جهانی بدون خودرو در مراسم تقدیر از فعالان عرصه دوچرخه سواری شهری که بصورت محدود برگزار شد با اشاره به استمرار پویش ملی حمل و نقل پاک شهرداری های سراسر کشور گفت: این پویش از سه سال پیش با محوریت سازمان شهرداری ها و دهیاری ها آغاز به کار کرده و در طول این مدت سهم شایان توجهی در توسعه و ترویج فرهنگ استفاده از شیوه های حمل و نقل پاک و جلب نظر مسئولین شهرداری ها در حرکت به سوی توسعه زیرساخت های حمل و نقل پاک داشته است.

وی از احداث و بهره برداری از بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری و بهسازی 400 کیلومتر پیاده رو از سوی شهرداری ها خبر داد و افزود: در جهت ترویج استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری طی 3 سال گذشته

بهره برداری بیش از 150 کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری طی 3 سال گذشته