مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-22ورزشي

بیشتر از همه برای صعود «خیبر» انگیزه دارم/ تیم رقابتی را خواهم ساخت


سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه بیشتر از همه انگیزه این را دارم تیمم به لیگ یک برود، گفت: فوتبالی را تیم خیبر بازی خواهد کرد که تماشاگران لذت ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید روانخواه امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به اینکه پر اهمیت بودن و پر هوادار بودن تیم در این خطه برای انتخاب سرمربی گری تیم خیبر خرم آباد تأثیر گذار بوده است، اظهار داشت: برای حرفه خودم خیلی زحمت و سختی کشیده ام و دوست دارم امروز چالش جدیدی در زندگی خود داشته باشم و آن هم موفقیت تیم فوتبال خیبر خرم آباد باشد.

وی با بیان اینکه من به عنوان سرمربی برنامه و اهدافی دارم، اگر من اینجا قرار دارم به خاطر پروژه و اهدافی است که توسط باشگاه تعریف شده است، تصریح کرد: تیم خیبر خرم آباد با قدمتی که دارد سال های زیادی را در سطح پایین فوتبال ایران طی کرده که به خاطر نبود شرایط مالی پایدار بوده است، امروز شخصی با درآمد پایدار و انگیزه در رأس مالکیت باشگاه آمده است.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد با تاکید بر اینکه فکر می کنم اتفاقات مثبتی بیفتد، افزود: سال ها خیبر در لیگ دو یا یک فعالیت داشته و با این همه هوادار جایش در سطح بالای فوتبال خالی بوده است، باید بتوانیم فوتبال پایه خرم آباد را از این شرایط بیرون بیاوریم، بتوانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر از همه برای صعود «خیبر» انگیزه دارم/ تیم رقابتی را خواهم ساخت

بیشتر از همه برای صعود «خیبر» انگیزه دارم/ تیم رقابتی را خواهم ساخت