مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-22سياسي

روحانی: 8 سال دفاع مقدس باید برای دانش آموزان و دانشجویان به خوبی تبیین شود


رییس جمهور با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش بسیار مهمی در 8 سال دفاع مقدس داشت، اظهارداشت: عامل اصلی ایستادگی، مقاومت و پیروزی در دفاع 8 ساله فرهنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور امروز در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های جهانی در طول 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران نسبتاً طولانی بعد از جنگ جهانی دوم، ملت ایران در طول 8 سال دفاع مقدس نه تنها در برابر ارتش متجاوز بلکه در مقابل همه قدرت های جهانی مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

رییس جمهور با تبیین رویکردهای فرهنگی در دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش نیروی انسانی و تجهیزات،  گفت: در بعضی از کشورها حرف اول را در جنگ، تجهیزات و امکانات نظامی می زند اما بی تردید در دفاع مقدس 8 ساله کشورمان، نیروی انسانی حرف اول را می زد و دفاع ما نیرو محور بود.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: ایثارگران و جوانانی که برای دفاع از کشورمان در مرزها حضور پیدا کردند بر مبنای ایمان، اعتقاد و عشق به وطن وارد عرصه مقاومت و ایستادگی شدند.

روحانی با تأکید بر اینکه فرهنگ نقش بسیار مهمی در دفاع مقدس 8 ساله داشت، گفت: ایمان جوانان، اعتقاد به روز قیامت، ایمان به آیات قرآن و روایات و اینکه واقعاً برای معامله با خدا رفتند، مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: 8 سال دفاع مقدس باید برای دانش آموزان و دانشجویان به خوبی تبیین شود

روحانی: 8 سال دفاع مقدس باید برای دانش آموزان و دانشجویان به خوبی تبیین شود