مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-22سياسي

شناخت شهدا و راهشان آرمان و هدف را برای ما مشخص می کند


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت:این گرامی داشت ها فرصت خوبی برای شناخت قهرمانان کشور است که راه را گم نکنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز   هم زمان با مدارس سراسر استان زنگ مقاومت و ایثار و پیروزی در مدرسه پسرانه شاهد نواخته شد.

فرحناز قائدامینی در این آیین گفت: کشور با تلاش شهدایی چون حاج قاسم سلیمانی که در دفاع مقدس و پس از آن تلاش کردند به اینجا رسید تا ما بتوانیم در فضای آزاد  صحبت، تصمیم گیری و ابراز عقیده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: شما شهادت حاج قاسم را دیدید ولی از نحوه شهادت شهدای دفاع مقدس خبر ندارید این شهدا افرادی بودند که نه تنها از جان که از تمام وجودشان برای امنیت ما گذشتند و در این برهه ی زمانی وظیفه ی ما زنده نگه داشتن یاد این شهداست.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب ما نوپا بود که جنگ آغاز شد چراکه دشمن فهمیده بود هنوز خود را پیدا نکرده ایم و با سواستفاده از این فرصت جنگ تحمیلی را آغاز کرد که ما نه با یک کشور که با 60 کشور جهان جنگیدیم و پیروز شدیم.

قائدامینی اظهار داشت: ما با قدرت علم، ایمان و اندیشه و با حضور دانش آموزان هم سن شما که 36 هزار نفر شهید معلم و دانش آموز در این راه قدم گذاشتند و به شهادت رسیدند در مقابله با دشمن پیروز شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت شهدا و راهشان آرمان و هدف را برای ما مشخص می کند

شناخت شهدا و راهشان آرمان و هدف را برای ما مشخص می کند