مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-22بين الملل

سودان برای توافق با رژیم صهیونیستی شرط گذاشت


همزمان با سفر هیأت عالی رتبه سودانی به ریاست «عبدالفتاح البرهان» رییس شورای حاکمیتی انتقالی این کشور به امارات، یک مسئول سودانی از شروط این کشور برای عادی سازی روابط با تل آویو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، یک مسئول برجسته دولت سودان با اشاره به اینکه عادی‌سازی روابط بین خارطوم و تل‌آویو تقریبا قطعی است، گفت که اقدامات مربوط به این امر در حال حاضر به این دلیل شتاب گرفته تا مفید واقع شود.

«حیدر الصافی» عضو شورای مرکزی ائتلاف «احزاب آزادی و تغییر» و از رهبران حزب الجمهوری گفت که هدف از مذاکرات بین مسئولان سودانی، آمریکایی‌ و اماراتی در ابوظبی این است که سودان را در برابر عمل انجام شده قرار دهند.

هیأت سودانی به ریاست «عبدالفتاح البرهان» رییس شورای حاکمیتی سودان به همراه «نصرالدین عبدالبارئ» وزیر دادگستری و «علی بخیت» مدیر دفتر «عبدالله حمدوک» نخست‌وزیر سودان از روز یکشنبه وارد ابوظبی شده است تا با مسئولان آمریکایی و اماراتی درباره عادی‌سازی روابط بین خارطوم و تل‌آویو گفت‌وگو کند.

در همین ارتباط شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع موثق گزارش کرد که «صلاح قوش» رییس سابق دستگاه اطلاعات سودان به همراه «عباس کامل» رییس دستگاه اطلاعات مصر دوشنبه شب(دیشب) وارد ابوظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سودان برای توافق با رژیم صهیونیستی شرط گذاشت

سودان برای توافق با رژیم صهیونیستی شرط گذاشت