مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-22اقتصادي

500 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد


با حضور مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد، 500 واحد مسکونی به مددجویان روستایی استان کردستان تحویل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمدرضا دالوند، در مراسم افتتاح 500 واحد مسکونی مددجویان که به صورت نمادین در یکی از روستاهای سنندج برگزار شد، گفت: این واحدها در قالب تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه پاسداران برای نیازمندان ساخته شده و به مناسبت هفته دفاع مقدس تحویل خانواده های مددجویان شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه 10 هزار واحد در سطح کشور برای مددجویان تا چند ماه آینده احداث و تحویل مددجویان خواهد شد که برای این 500 واحد مسکونی 30 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد به دیگر اقدامات این نهاد برای خانه دار شدن مددجویان پرداخت و خاطرنشان کرد: تفاهم نامه کمیته امداد و بنیاد علوی برای ساخت 10 هزار واحد مسکن و تفاهم نامه با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت 10 هزار واحد مسکن نیز در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

دالوند با بیان اینکه منازل احداث شده توسط کمیته امداد از لحاظ ایمنی و رعایت اصول مهندسی ساختمان بسیار دقیق است، اضافه کرد: همان طور که در زلزله های اخیر و حوادث طبیعی مشاهده شد، مسکن ساخته شده برای مددجویان در این حوادث، کمترین خسارت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد

500 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل شد