مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:402020-09-22سياسي

استان بوشهر در عرصه شیوع کرونا وضعیت انفجاری ندارد


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده خوشبختانه استان بوشهر وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد ولی با توجه به وضعیت استان های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

- ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده خوشبختانه استان بوشهر وضعیت انفجاری در عرصه شیوع کرونا ندارد ولی با توجه به وضعیت استان های همسایه آغاز موج سوم کرونا در این استان دور از انتظار نیست.

سعید کشمیری با بیان اینکه در حال حاضر 308 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 66 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی افزود: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 50 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 30 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه یک نفر از همشهریانمان روز جمعه 14 شهریور، یک نفر روز سه شنبه 25 شهریور و یک نفر نیز روز یکشنبه 30 شهریورماه فوت شده اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان بوشهر در عرصه شیوع کرونا وضعیت انفجاری ندارد

استان بوشهر در عرصه شیوع کرونا وضعیت انفجاری ندارد