مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-22سياسي

تجلیل از مقام شهید طهرانی مقدم در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»


در ادامه سیزدهمین هفته از طرح ملی «سه شنبه های تکریم» سید عباس صالحی، وزیرفرهنگ و ارشاد با حضور در منزل خانواده طهرانی مقدم از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

- در ادامه سیزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم سید عباس صالحی، وزیرفرهنگ و ارشاد با حضور در منزل خانواده طهرانی مقدم از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید عباس صالحی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در ادامه سیزدهمین هفته از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل خانواده طهرانی مقدم از مقام شامخ این شهید والامقام تجلیل کرد.

وی در ابتدای سخن با بیان این مطلب که شهدایی همچون شهید سلیمانی و طهرانی مقدم تکرارپذیر نیستند، گفت: برخی شهدا نام های خاصی هستند که دیروز هم در ارتباط زنده تصویری، رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی از این شهدا نام بردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: یکی از برش های دفاع مقدس انسان هایی هستند که ستاره های درخشانی در آن به چشم می خورند که تا ابدیت باقی خواهند ماند.

شهید طهرانی مقدم کارهای زیادی کرد اما کمتر در معرض دید همگان بود، ایشان در دوران جنگ کارهای بزرگی انجام می داد بدون آنکه صحبتی از او بشود، این افراد بعد از شهادت شان تازه شخصیت شان دیده شد، در واقع برخی افر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مقام شهید طهرانی مقدم در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»

تجلیل از مقام شهید طهرانی مقدم در طرح ملی «سه شنبه های تکریم»