مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-22سياسي

بررسی درخواست تفحص از بانک های خصوصی در کمیسیون اقتصادی با حضور دژپسند


وزیر اقتصاد از بررسی درخواست نمایندگان مجلس جهت تحقیق و تفحص از بانک های خصوصی در کمیسیون اقتصادی خبر داد و گفت: در این باره بحث و بررسی های لازم صورت گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز  (سه شنبه یکم مهر) بعد از حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگوی تلویزیونی اظهار داشت: امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس حاضر شده و به سؤالات اعضای کمیسیون پاسخ دادم.

  وی افزود: یکی از مواردی که چندین نماینده سؤال داشتند درباره مشکلات مربوط به قوانین تجارت خارجی و ترخیص کالا از گمرکات بود.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: جلسه ای در این باره در گمرک برگزار شده بود که در آن جلسه گزارشی از پیشرفت های گمرک ارائه شده بود و نمایندگانی که در این موضوع سؤال داشتند اعلام کردند قانع شده اند.

وی افزود: بخش دیگری از سؤالات مربوط به ترخیص کالا بود که توضیحات لازم را هم ارائه کردم؛ ضمن اینکه بخش دیگری از مشکلات مربوط به عدم اظهار کالا در گمرکات است که نمی توانیم آن را رسوب کالا بنامیم زیرا این اجناس در بنادر وجود دارد و تاکنون تخلیه نشده است.

دژپسند خاطرنشان کرد: برخی از اجناس و کالاها  به گمرک اظهار شده اما از آنجا ترخیص نشده است که البته یکی از علل عمده آن تأیید منشأ ارز است که باید توسط بانک مرکزی صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی درخواست تفحص از بانک های خصوصی در کمیسیون اقتصادی با حضور دژپسند

بررسی درخواست تفحص از بانک های خصوصی در کمیسیون اقتصادی با حضور دژپسند