مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-22پزشكي

بستن جاده چالوس برای کنترل کرونا وظیفه ما نیست


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه برخی از این گلایه دارند که چرا دانشگاه علوم پزشکی جاده چالوس را برای کاهش ترددهای غیر ضروری نمی بندد، - ایسنا/البرز سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه برخی از این گلایه دارند که چرا دانشگاه علوم پزشکی جاده چالوس را برای کاهش ترددهای غیر ضروری نمی بندد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی متولی تامین سلامت مردم است ولی وظیفه بستن جاده چالوس را به عهده ندارد و تنها عضوی از ستاد استانی کرونا است.

ساره محمدی در نشست خبری روز سه شنبه یکم مهرماه که در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار شد اظهار کرد: طی هفت ماهی که از شیوع کرونا میگذرد، مجموعه بهداشت و درمان استان حتی یک لحظه نسبت به انجام وظایف خود برای کنترل این بیماری و کاهش تعداد مبتلایان شانه خالی نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برای شکست کرونا تنها تلاش کادر بهداشت و درمان کافی نیست و در کنار رعایت مردم و احساس مسئولیت آنها برای استفاده از ماسک، شستشوی دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات، هم پوشانی دستگاه های درگیر با این مساله نیز اهمیت به سزایی دارد.

وی توضیح داد: طی چندین ماه تلاش مستمر شاهد خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان در بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم ولی این خستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستن جاده چالوس برای کنترل کرونا وظیفه ما نیست

بستن جاده چالوس برای کنترل کرونا وظیفه ما نیست