مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-22ورزشي

6 متقاضی برای خرید سپیدرود رشت


ایرنا -مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت : شش گروه متقاضی خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت هستند که هم اینک وضعیت هر گروه در حال بررسی است.

رادنی دیدار روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از متقاضیان خرید امتیاز باشگاه سپیدرود رشت می توان به حضور مدیرعامل یک شرکت تجاری و مالک یک کارخانه لبنیاتی اشاره کرد و البته سایر متقاضیان خرید امتیاز این باشگاه، افرادی هستند که با فوتبال و همچنین باشگاه سپیدرود رشت آشنایی دارند.

وی ادامه داد: به هرحال هم اینک شرایط این 6 گروه توسط کمیته ویژه ای در حال بررسی است و امیدواریم که هرچه زودتر تکلیف مدیریتی و وضعیت باشگاه سپیدرود رشت مشخص شود تا این تیم آماده حضور در رقابت های لیگ دسته دوم شود.

وی بیان کرد: هم اینک زمان مهمترین دشمن تیم فوتبال سپیدرود رشت است چون هم اینک تکلیف این تیم مبهم است و روزها نیز همچنان سپری می شود که این تیم در رقابت های فصل آتی لیگ دسته دوم با چه گروه کادر فنی و با چه بازیکنانی در لیگ حضور خواهد یافت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: البته با مشخص شدن وضعیت مالکیتی و خریدار جدید ، این مشکلات نیز به طور حتم به زودی برطرف خواهد شد و امیدواریم که هر شخص و گروهی که بتواند مشکلات این تیم قدیمی و پرطرفدار را برطرف کند، این باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 متقاضی برای خرید سپیدرود رشت

6 متقاضی برای خرید سپیدرود رشت