مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-22سياسي

بسیاری از رزمندگان از قشر دانش آموز بودند/لزوم تداوم مسیر مقاومت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قرچک با بیان این که بسیاری از رزمندگان از قشر دانش آموز بودند، بر لزوم تداوم مسیر مقاومت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صمد سلطانی ظهر سه شنبه در همایش حماسه سازان طی سخنانی اظهار کرد: ما چند هزار معلم و دانش آموز شهید داریم، بسیاری از رزمندگان کشور از پشت همین نیمکت ها درس آموختند و رزمنده شدند.

فرمانده مقاومت بسیج ناحیه قرچک معلمین را افسران سپاه پیشرفت دانست و گفت: آن زمان نیروهای مسلح رفتند و از کشور دفاع کردند، امروز نوبت معلمان است که پای عرصه بیایند و به دانش آموزان عزیز خدمت کنند و از این طریق برای کشور ایجاد اقتدار شود.

وی گفت: اگر ما دنبال تمدن نوین اسلامی هستیم، باید بدانیم، این تمدن از مسیر تلاش و کوشش معلمان حاصل می شود، شهدای مدافع حرم محصول دست معلمان جدید هستند و امیدواریم که نقش و پیشرفت آنها در پیشرفت کشور و در تحقق و تمدن نوین اسلامی بیشتر باشد.

ملت ایران تا مدت ها از گنجینه دفاع مقدس بهره خواهد برد سرپرست مدیریت آموزش و پرورش قرچک نیز در این همایش گفت: شهدای 8 سال دفاع مقدس با تمام وجود از عزیزترین داشته خود، یعنی جانشان مایه گذاشته و در مقابل دشمن ایستادند.

روح الله فراهانی اظهار داشت: دفاع مقدس صرفاً یک امتداد زمانی نیست بلکه یک گنجینه ای است که ملت ما می توانند تا مدت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از رزمندگان از قشر دانش آموز بودند/لزوم تداوم مسیر مقاومت

بسیاری از رزمندگان از قشر دانش آموز بودند/لزوم تداوم مسیر مقاومت