مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-22سياسي

پیوند دانش دین و تکلیف اجتماعی موجود در دفاع مقدس باید احیا شود


پیوند دانش دین و تکلیف اجتماعی موجود در دفاع مقدس باید احیا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر و تکریم از خانواده شهدای دانش آموزان که به مناسب گرامی داشت هفته دفاع مقدس در قرچک برگزار شد با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز کشور مرهون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: اقتدار و پیروزی امروز کشور از دستاوردهای تاریخ اسلام و مقاومت اهل بیت (ع) و قیام عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است که به هم پیوسته هستند.

اسماعیلی هفته دفاع مقدس را سراسر عبرت دانست و افزود: این ایام آنقدر دارای فضیلت و ارزش است که هر چه در نظام داریم به برکت دفاع مقدس می باشد و نسل حاضر باید با مدرسه ای به نام دفاع مقدس آشنا شده و مفاهیم آن را به خوبی فرا بگیرند.

امام جمعه قرچک گفت: باید از این گنجینه تمام نشدنی به نحو احسن نگهداری و حفاظت کنیم و دانش آموزان و جوانان را با منطق شهدا آشنا کنیم چرا که اگر در نسل جدید روحیه حماسی نباشد استقلال کشور با مشکل روبرو خواهد شد.

وی با بیان اینکه سیره شهدا برای ما الگو و منطق و اندیشه شهدا نیاز جامعه است عنوان داشت: باید این ارکان زنده نگه داشته شوند و پیوند حقیقی دانش و دین و دین و تکلیف اجتماعی در دفاع مقدس احیا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند دانش دین و تکلیف اجتماعی موجود در دفاع مقدس باید احیا شود

پیوند دانش دین و تکلیف اجتماعی موجود در دفاع مقدس باید احیا شود