مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-22سياسي

آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند


فرماندار قرچک خواستار انتقال فرهنگ مقاومت به نسل جوان شد و در این راستا نقش آموزش و پرورش را بسیار مهم ارزیابی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی ظهر سه شنبه در همایش حماسه سازان که در آموزش و پرورش قرچک برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: همانطور که می دانید از مجموعه 213 هزار شهیدی که در 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب کردیم نزدیک به 44 درصد آنها از جوانان دانش آموز بودند.

خطیبی گفت: شهدای دانش آموز در شرایطی که دشمن تا دندان مسلح بود با شجاعت و جسارت تمام در سنگرهای حق علیه باطل قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی بیان داشت: این جوانان در دوران دبیرستان احساس تکلیف می کردند و بعضاً به تشویق خانواده و دوستان شأن این افتخار را برای کشور رقم زدند و در سنین جوانی عشق به شهادت و فدا شدن برای ملت و دفاع از میهن اسلامی را برای کشور به ارمغان آوردند.

فرماندار قرچک تاکید کرد: دفاع مقدس بعد از چهل سال همچنان به عنوان یک سرچشمه است که آن را می بینیم و هر ساله این مسیر هر چه بیشتر خودش را نمایان می کند و مردم به عظمت آن بیشتر پی می برند.

وی خطاب به مدیر آموزش و پرورش و مدیران مدارس گفت: از آموزش و پرورش قرچک می خواهیم پیام دفاع مقدس و شهدا را به خوبی به دانش آموزان انتقال دهند، فرهنگ مقاومت در کشور ترویج داده شود و آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند

آموزش و پرورش به رسالت خود در ترویج فرهنگ مقاومت عمل کند