مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-22سياسي

سپاه آماده کمک به دولت در راستای رفع محرومیت ها است


دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه گفت: همه نیروهای سپاه آماده کمک به دولت در راستای رفع محرومیت های موجود در روستاها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سید ضیاء الدین حزنی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه 1300 پروژه عمرانی محرومیت زدایی و کلنگ زنی 291 پروژه عمرانی محرومیت زدایی در سال 99 در دو استان آذربایجان غربی و کردستان که در روستای کرجو سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در استان آذربایجان غربی و استان کردستان باید مسکن های مددجویی را تا حدی افزایش دهیم تا دیگر هیچ متقاضی مددجویی را در روستاها بدون مسکن نداشته باشیم.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور به ویژه استان های غربی، افزود: نگاه خاصی به دو استان آذربایجان غربی و کردستان در راستای رفع محرومیت زدایی شده است.

سردار حزنی بیان کرد: در همه روستاها باید پروژه های مورد نیاز مردم را به نتیجه برسانیم تا از محرمیت مردم کم کنیم و در همین راستا از تمامی ظرفیت های در اختیار به خوبی استفاده می شود.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه نیروهای سپاه آماده کمک به دولت در راستای رفع محرومیت های موجود در روستاها هستند تا جایی که به یک نتیجه مطلوب دست یابیم و دیگر شاهد وجود محرومیت در این 2 استان نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه آماده کمک به دولت در راستای رفع محرومیت ها است

سپاه آماده کمک به دولت در راستای رفع محرومیت ها است