مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:452020-09-22سياسي

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی 3 و 4 مهر در آذربایجان شرقی


مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجان شرقی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی، روزهای 3 و 4 مهر همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابوالقاسم سلطانی اظهار داشت:  آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی، روزهای 3 و 4 مهر همزمان با سراسر کشور در 5 حوزه انتخابی تبریز و همچنین شهرستانهای اهر، مراغه، مرند، میانه  و بناب  جمعا در 10 حوزه برگزار می شود.

وی گفت: آزمون در هفت رشته مهندسی شاملِ رشته های عمران برای صلاحیت نظارت، طراحی و اجرا، رشته معماری برای صلاحیت نظارت و اجرا، رشته های برق و مکانیک هرکدام برای صلاحیت های طراحی و نظارت، نقشه برداری، شهرسازی و ترافیک برگزار می شود.

سلطانی در خصوص آزمون رشته های کاردانی نیز ادامه داد :  برای رشته های کاردانی نیز در 6 رشته عمران، معماری، شهرسازی، برق، نقشه برداری، و مکانیک آزمون برگزار می شود.

وی افزود: در مجموع در حدود 9719 نفر در آزمون شرکت کرده اند که 80 درصد آن را آقایان و 20 درصد آن را بانوان تشکیل می دهند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی آذربایجانشرقی ،  آزمون پنجشنبه صبح تا عصر برای مهندسان و آزمون عصر پنجشنبه برای کاردان ها برگزار خواهد شد و آزمون جمعه 4 مهر نیز برای مهندسان و معماران تجربی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی 3 و 4 مهر در آذربایجان شرقی

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی 3 و 4 مهر در آذربایجان شرقی