مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-22پزشكي

برای هر سردردی دست به دامان مسکن ها نشوید


یک فوق تخصص آنژیوپلاسی و سکته های مغزی گفت: زمانی سردرد خودش یک بیماری است و گاهی علامت یک بیماری خطرناک است، خیلی مهم است که بین این دو تفاوت قائل شد.

- ، سیدحسین آقامیری با اشاره به اینکه در کل سردردها دو دسته اند، عنوان کرد: زمانی سردرد خودش یک بیماری است و گاهی علامت یک بیماری خطرناک است، خیلی مهم است که بین این دو تفاوت قائل شده و آنها را بشناسیم، اگر سردردی ناگهانی و با بیشترین شدت ایجاد شود با حداکثر شدت در ثانیه اول که تا به حال تجربه آن را نداشتیم، این سردرد خطرناک است و فرد باید سریع به اورژانس مراجعه کند، این سردرد معنی دار است، سردردی که همراه با تاری دید است و دو سه هفته ای طول کشید یعنی فشار مغز بالاست و باید سریع به اورژانس مراجعه شود.

وی ادامه داد: سردردی که با استفراغ های جهنده همراه است و استفراغ و سردرد قطع نمی شود چون در میگرن درد به همراه استفراغ کم می شود، سردردی که با بروز تشنج همراه است، این سردرد نشانه یک بیماری مهم در مغز است و باید حتماً آنها را جدی گرفت.

اما یک سری سردردهای اولیه خودشان بیماری هستند مثل میگرن و تنشن که دو گروه اصلی سردردهای اولیه هستند، متأسفانه ریشه کن نمی شوند و یا به سختی می شوند و فقط قابل کنترل هستند و این قانون نیست که در سنی از بین بروند و ممکن است حتی بدتر هم بشود، اما مشکل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای هر سردردی دست به دامان مسکن ها نشوید

برای هر سردردی دست به دامان مسکن ها نشوید