مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:002020-09-22دانش

تمدید ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد


رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از تمدید ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در این مرکز خبر داد .

- ایسنا/خراسان شمالی رییس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد از تمدید ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در این مرکز خبر داد .

علیرضا شاکری اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی مهرماه سال جاری، در 11 رشته دانشجو می پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد خراسان شمالی، وی با ذکر اینکه مهلت ثبت نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان در مقطع کاردانی از 4 شهریور ماه 99 لغایت 11 شهریور و ثبت نام در مقطع کارشناسی از 11 شهریور لغایت 17 شهریور سال جاری ادامه داشت که این زمان تمدید شده است، افزود: داوطلبان تا 16 مهرماه 99 امکان ثبت نام دارند و می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این مرکز، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

sanjesh.

or مراجعه کنند.

شاکری عناوین این رشته ها را شامل کاردانی حرفه ای حقوق گرایش حقوق ثبتی، حقوق گرایش دستیاری قضایی، حقوق گرایش شورای حل اختلاف، امور فرهنگی، امور بورس و کاردانی فنی ابزار دقیق، شبکه های کامپیوتری ، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

تمدید ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد